Zon, zee, strand en politie - Reisverslag uit Gisborne, Nieuw Zeeland van Corine en Marlies Ommeren Troost - WaarBenJij.nu Zon, zee, strand en politie - Reisverslag uit Gisborne, Nieuw Zeeland van Corine en Marlies Ommeren Troost - WaarBenJij.nu

Zon, zee, strand en politie

Door: Corine en Marlies

Blijf op de hoogte en volg Corine en Marlies

03 November 2012 | Nieuw Zeeland, Gisborne

Hallo allemaal!

Weer even een berichtje van deze kant. Hier gaat alles goed. De zon heeft flink geschenen de afgelopen dagen en daar maken we natuurlijk handig gebruik van! :). We hebben gesurfd (poging tot, want we hadden niet echt goede golven en het is zoo moeilijk om er op te komen en de juiste golven te zien). Maar dan hebben we wat om flink te oefenen! :)

Ook zijn we hier het zwembad ingedoken! Heerlijk! Daar moeten we ook van profiteren dat ze hier een zwembad in de tuin hebben :).

Verder zijn we deze week bij zeer aardige mensen aan het werk geweest. Ze komen uit Schotland en zijn jaren geleden hierheen gekomen. Ik denk ong. 8 jaar geleden ofzo. De man werkt in het ziekenhuis maar had deze week vrij genomen, en kwam regelmatig een praatje maken. Hij is ook ouderling in de Schotse kerk waar Henny heengaat. Elke pauze kwamen ze thee brengen en soms donuts of andere bakkunsten! Jammie. Ook hadden ze een trampoline, en dan gingen Cor en ik lekker ff jumpen! haha ze keken wel een beetje raar op dat twee werknemers graag in de pauze op de trampoline wilde springen! Cor kan heel wat kunstjes en ze heeft er mij ook een paar geleerd, helaas zijn we nu klaar daar dus kan ik niet meer verder oefenen.

Donderdag vroeg die man aan mij of ik meeging hardlopen met hem en zijn dochter, ik zei: I've got to work! waarop hij antwoordde: ow, don't worry about that, its only for like 30 minutes! :) Zo grappig zijn ze. Ik ben niet gegaan hoor want de plicht riep en ik had mijn hardloopschoenen niet mee, anders...

Ook zijn we weer eens in aanraking gekomen met de politie. De derde keer al! De eerste keer was de eerste avond, de tweede keer was een paar weken geleden toen we 's avonds de stad uit reden en in een keer een politie met zwaailichten achter ons aanzat. Ik dacht: 'die moet er langs, laat ik maar netjes aan de kant gaan'. Maarja, hij stopte achter mij dus ik maar uitstappen. Toen moest ik een blaastest doen want hij dacht dat ik teveel gedronken had. (Ik ging ook een beetje onhandig een parkeerplaats af maarja, iedereen heeft toch wel eens wat?!...) Ik blazen, en gelukkig was het goed:)! Fjjuuu anders moesten we lopen naar huis! Geen prettig vooruitzicht.

De laatste keer was deze week. Cor ging voor de eerste keer surfen, dus ik dacht ik scheur snel naar het strand wat dat wil ik zien! En het was na werktijd dus dan hebben we niet heelveel tijd meer. En voor ik het in de gaten had zat er weer een politie met zwaailichten achter me aan! Cor had nog niks in de gaten:) haha. 'Dit keer is het vast niet voor mij.' dacht ik maar we waren het enige voertuig op de weg. Toen kwam Cor erachter dat ze de gordel niet omhad, (snel omgedaan) en we hadden een enorm surfboard in de auto, wat niet echt bevorderlijk is voor het zicht in de auto en op de weg... Ik heel rustig naar het strand rijden, met de politie achter me aan, toen parkeerde hij weer achter mij. Ik maar weer uitstappen.... Hij zei dat we te snel hadden gereden :(. Grr. Hebben wij weer hoor. Wij proberen heel onschuldig en vriendelijk te kijken. (soms helpt dat:)). Hij vroeg waar we vandaan kwamen en waar we nu verbleven. De weg waar we aanwonen nu kende hij niet, dus moest hij eerst weer een andere agent bellen ofzo.. en het duurde allemaal even. Uiteindelijk zei hij dat dit een waarschuwing was, maar dat we de volgende keer wel een boete kregen! Wij blij:):).

Ik weet niet wat het is met ons, maar de politie houdt ons goed in de gaten. Meer blauw op straat geldt hier zeker niet!

Eergister had William weer last van de vogels in de boom, waar wij genieten van het gefluit van de vogeltjes haalt hij zijn gun op en schiet ze uit de boom! :) Een dog vindt dat heel eng, die knallen en hij rende met Cor mee rechtstreeks onze caravan in. Daar plofte hij op de bank neer en kwam er heel de avond niet meer vanaf! Dit gaf Cor de gelegenheid om het hem goed naar de zin te maken! Dat beviel hem goed. :) Gister kwam hij weer op bezoek en heeft hij gezellig even bij ons gelegen.

Bedankt voor alle leuke reacties elke keer! We lezen alles en proberen vaak iets te plaatsen! We zullen nu ook even de foto's van de caravan erop zetten want daar vroegen nogal veel mensen om! :)

See You (Corine's favorite word) and mine is 'very funny'. Dit zeggen we het meest:)

  • 03 November 2012 - 12:48

    Carin:

    Corine, wat gaaf dat surfen!! (Of poging tot surfen dan... ;)) Leuk om de caravan ook es ff te zien. Dan hebben we een idee hoe jullie daar leven. Het leven hier is niet zo spannend als bij jullie. Wij hebben niet zo'n band met de politie als jullie daar. Het weer is nog steeds herfstig. Het regent nu en is koud, zo'n 10 graden. De bladeren hebben prachtige kleuren en vallen in bosjes van de bomen. Terwijl bij jullie het weer steeds mooier word, word het hier steeds kouder. Merijn komt trouwens bij ons wonen! Hij had gekozen voor ICT, maar vond die opleiding toch niet geweldig. Nu gaat jij werk-leer traject doen bij Deltion in Zwolle. Hij gaat 10 uur bij ons werken en 20 uur bij Postuma. Afgelopen week alles geregeld, verhuisberichten enzovoort. Vanmiddag komt hij dan definitief naar Genemuiden, dus dat is mooi! Johan is er ook heel blij mee. Verder zijn we al bezig met de eerste voorbereidingen voor kerst, en we zijn bezig met High Tea's. We willen dan zelf scones en brownies gaan bakken, en hartige hapjes maken en alles dan bij de klant thuisbezorgen. Met servies, thee en alles erbij. Over 2 weken gaan we het uitproberen en dan komen er ook foto's op de site. Zo, je bent weer redelijk op de hoogte van ons reilen en zeilen hier. Ik kijk alweer uit naar jullie volgende verhaal!
    Groetjes en liefs, Johan & Carin.

  • 03 November 2012 - 15:25

    Tineke:

    Ha marlies!

    Wat leuk weer een berichtje van jullie!
    En wat ziet die caravan er netjes uit, niet te geloven zeg :D
    Mis je Holland al een beetje?
    Morgen lekker een vrije dag zeker, lekker chillen :)

    Geniet ervan en heel veel plezier!

    X Tineke

  • 03 November 2012 - 17:44

    Tb:

    Ha meiskes,

    Leuk, jullie reilen en zeilen te lezen! Blijft een heerlijk rustig gevoel voor mij als achterblijver , dat de politie jullie nauwlettend in de gaten houdt....
    In Nederland kun je surfles krijgen en jullie doen het gewoon? Doe wel een beetje voorzichtig of is de zee daar niet gevaarlijk?
    Wat een geweldige hond! Geef hem een poot van me.
    Hier alles oke, zit in de nachtdienst.Tante Rian geweest, we hebben een heerlijke avond boswandeling gemaakt, beetje donker... Oma was heel blij met je verjaardagskaart Mien! En zo mooi op tijd!
    Woensdag DV is het Dankdag, hebben jullie dat ook?
    Fijn, dat jullie het zo goed naar de zin hebben.
    veel liefs, tb

  • 04 November 2012 - 18:21

    Bep De Kruijf:

    Hallo Corine (en vriendin)

    Het is al even geleden dat ik je sites hebt gelezen; niet erg belangstellend zal je denken, maar ik krijg geen melding van een up-date zoals bij Anne-Barth.

    Je hebt wel een leuk leventje zoals ik even mag inschatten; beetje werken, beetje surfen en zwemmen, beetje jumpen en wandelen en iedere dag de politie achter je aan!
    En zo af en toe een gezellige hond op visite.
    Vraag: zijn jullie nog steeds aan het kiwi`s plukken? En Corine, heb je al wat kunnen regelen voor je trip naar Zuid-Afrika?
    We zullen eens kijken hoe we de hagelslag jullie kant op kunnen krijgen. Hadden jullie nog meer wensen? Drop?
    Ik heb een andere baan en ga daar volgende week maandag starten. Heb er veel zin in.
    Verder is heer alles ok! De mannen hebben het druk; Dick met het schrijven van zijn scriptie, Joey en Corne met werken en sporten en Corne met zijn nieuwe autootje. Charlotte en Maartje met hun eigen dingetjes. Vaak zien we elkaar op zondag.
    Groeten vanuit Oud-Alblas en veel plezier Down Under!
    Big Hug! Tante Bep

  • 04 November 2012 - 18:38

    Bep De Kruijf:

    O ja... ik heb nu alle verhalen gelezen en de foto`s bekeken. Leuk hoor! Echt avontuurlijk.
    Ik zou willen dat ik nog 20 was! Maar nee, ik ben 50 jr, krijg pensioenoverzichten waarop staat dat ik moet werken tot ik 67 jaar word en dat met dit "bouwvallige lijf". Dus dat zal niet veel backpacken meer worden; trekken met een campertje bevalt me beter; Oom Dick is ook een iets betere chauffeur schat ik zo in en daar stap ik dan gerust bij in.
    Of ik dat bij jullie zomaar zonder aarzeling zou doen weet ik nog niet zo net!!
    Maar houd vol; je leert als het goed is van iedere situatie.

    Nogmaals: dikke kus, tante Bep

  • 05 November 2012 - 06:55

    Corine:

    Ha Johan en Carin!

    FIjn dat alles goed gaat bij jullie. Ik merk dat ik wel wat ga missen in de winkel: high tea etc.. Wat een leuk idee. Maar dan krijg je het alleen nog drukker...

    Maar goed je kunt niet alles. Ik ben op dit moment druk bezig met surfen. Echt leuk is dat... Ik heb het nu 2 keer geprobeerd, maar allebei de keren waren de golven niet goed, dus dan wil het ook niet goed. Maar ik ben van plan om het goed te leren. Ja en het is hier echt mooi weer. Het wordt steeds warmer. En straks met de kerst hopen we oud en nieuw op strand te vieren.. En een paar nachten op het strand....Toch niet voor te stellen?

    Fijn dat Merijn bij jullie komt wonen en wat grappig dat hij bij Postuma gaat werken. En hoe is het met Tamara? Vind ze het nog leuk om in de winkel te werken?

    Liefs,
    Corine


  • 05 November 2012 - 07:14

    COrine:

    Ha tante Bep..

    Leuk om wat van u te horen. Voor dat ik het vergeet u hoeft niks meer op te sturen hoor, ondertussen hebben we hier in Gisborne een Dutch store ontdekt en daar kunnen we ook hagelslag kopen. Wel n beetje duur, maar dat hebben we er wel voor over... Maar in iedergeval bedankt voor het aanbod.


    Ja we hebben idd een heerlijk leventje. We genieten er echt van. En i.p.v. 20 voelen we ons nog wel eens 16... vandaar het springen enz. Zelfs weten ze hier al onze voorliefde voor het boompje klimmen... Het schaamrood kwam me op de kaken te staan toen het openbaar kwam...

    Ohja, Zuid Afrika staat nog even in de wacht. We hebben het nu druk met allerlei dingen op dit moment zoals u heeft gelezen. Maar we moeten er nog wel gauw achter aan. Maar dan houden we u op de hoogte!


    Fijn dat alles goed gaat bij jullie thuis. Doet u iedereen de groeten,!
    En ik wacht wel weer op een nieuwe reactie...

    Liefs,
    COrine

  • 05 November 2012 - 14:29

    Josien:

    ha corine,leuke pogingen om te surfen,oefening baart kunst zegt men altyd,dus wie weet als je weer op honk ben is het rondje flevomeer vast een peuleschilletje voor je.'kom zeker kijken!!!
    die politie....wat hebben jullie daar toch mee,zoek je soms een baan daar bij de politie offe....vinden ze jullie daar zo aardig:)
    pas op hij weet je adres:)
    we kijken uit naar de volgende belevenissen van jullie ,maar doe kalm aan he.
    groetsels van ons allen,bert&josien

  • 05 November 2012 - 14:33

    Lydia:

    Haha, jullie zijn nu al beroemd en berucht bij de politie. Ze denken dat ze bij jullie wat geld los kunnen schrapen zeker. :) Wat leuk, dat surfen! Ga jij de volgende keer ook Marlies? Of ben je toch niet zo sportief als ik dacht? Dan wil ik wel foto's zien, ziet er wel stoer uit! Leuke foto's van jullie caravan! Nou, see you, tot het volgende verhaaltje! ")

  • 05 November 2012 - 16:25

    Ma,:

    hey meiden,
    Drie keer de politie in zes weken achter je aan .Knap hoor. dat is gemiddeld ieder 2 weken een keer. Hoe zit dat met een bewijs van goed gedrag?????Krijgen jullie dat zo nog wel?
    hierbij het adres van Anton en Rika: Karel Doornmanstraat 6,8281DL genemuiden.
    we hebben het net van de week over de tic van dat boompje klimmen gehad, als ik het goed begrijp,ben je er nog niet van genezen.
    je hebt de groeten van Kristel, ze werkt nu volop on de Action.
    In de saambinder stond weer een oproep voor een onderwijsvrijwilliger in Albanie: van jan. tot mei.denk er eens over na...Eigenlijk vindt frank dat ik dit niet op moet schrijven want dan duurt het nog langer voor ze weer terug komt!
    jacob is het weekend bij de oma van Bertine geweest.Er werd een nichtje gedoopt.
    Bertine is toen gevallen en heeft haar enkel erg bezeerd.Vorige week viel hier de stroom uit, natuurlijk net onder melkenstijd. In huis alle kaarsjes die we konden vinden aangedaan.ik moest nog wel aan Barry denken.
    ik ga eten koken, dikke knuffel van ons

    Kusjes van

  • 05 November 2012 - 17:09

    Annelies:

    de fotos kmen eraan
    alleen de stekker is kwijt ik heb er veel gemnaakt



    wateen lollig verhaal


    liefs xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 05 November 2012 - 21:17

    Familie Verkade:

    Hoi Marlies,

    Leuk verhaal weer. Lekker genieten gewoon van alle dingen en je netjes blijven gedragen maar dat is toch geen probleem. Tot het volgende verslag!
    Groeten van ons allemaal uit Vlaardingen.

    Koos, Akkie, Marije en Laura

  • 06 November 2012 - 14:47

    Anton En Rika Bakker:

    Hoi Corine en marlies
    Net even bij jullie op de koffie geweest [grapje ] even jullie verhalen weer gelezen ,dat blijft mooi
    Ben snert aan het koken ,echt weer voor
    Fijn dat jullie het nog zo naar de zin hebben ,en zo veel beleven .
    Zorg nou maar dat jullie uit handen van de politie blijven ,al zijn de verhalen prachtig
    Las net ons adres ,maar is niet goed ,moet zijn
    A Bakker
    Karel-Doormanstraat 36 8281 DM Genemuiden
    Liefs vanuit Genemuiden
    En goed oppassen he doei

  • 06 November 2012 - 17:06

    Tante Jans:

    Hallo meiden,
    wat zijn jullie een heerlijk stel, weet in een paar weken tijd de politie meer achter zich aan te krijgen als en ander in zijn hele leven....knap hoor. Of is daar zoveel politie op straat?
    fijn dat jullie het zo naar je zin hebt, als ik het zo lees vermaken jullie je prima! wat een mooie foto's, inderdaad het is een prachtig land, maar dat is Nederland ook hoor, van de week een paar natuurgebieden in Twente doorwandeld, prachtig en zo afwisselend landschap in herfstkleuren, echt genieten!
    meiden het ga jullie goed, geniet ervan!
    hartelijke groeten vanuit Bleskensgraaf van ons allemaal!
    tante Jans

  • 08 November 2012 - 18:28

    Reinhard Spiker :

    Ha juf

    Wat fijn dat ik wat van U kan lezen.
    Ik vind het heel erg jammer dat U niet meer onze juf bent.
    Ik hoop dat U het wel fijn heeft { en dat U niet meer door de politie word achterna gezeten}

    groetjes Reinhard

  • 12 November 2012 - 05:41

    JUf:

    Ha Reinhard..

    Wat leuk om wat van jouw te horen. Dat had ik niet verwacht. Hoe gaat het met jou? en met de rest van de klas? Ik mis jullie wel hoor!
    Ik hoop ook dat ik niet meer door de politie achterna gezeten wordt, want ik wil liever niet in de gevangenis terecht komen natuurlijk :) Dus nu zijn we heel voorzichtig....
    Heb je de site van juf Talen gekregen? Doe de juf maar de groetjes!

    Doe je de groetjes aan de andere kinderen?

    Groetjes,
    juf van Ommeren

  • 13 November 2012 - 23:27

    Aris & Marjanne:

    Heey Mien (en Marlies natuurlijk),

    Wat een heerlijke verhalen! Goed om te horen dat het goed met jullie gaat!
    Mooie foto's en zo te zien hebben jullie beiden al een lekker kleurtje! Erg melig dat jullie voor de 3e x door de politie werden gesignaleerd :-) Maar goed, zolang de gebeurtenissen nog niet in de plaatselijke krant worden gezet zijn jullie nog niet overal 'berucht' ;-) Hier is het goed. Aris is druk met z'n werk en had vanavond een presentatie in Groningen. Wordt dus een latertje. Zit hier momenteel trouwens te bibberen in huis want onze CV ketel heeft het tijdelijk begeven. Heb net de monteur gehad en er zat een verstopping. Gelukkig kon dit makkelijk worden verholpen en is de temperatuur inmiddels weer gestegen naar 17C. Tja.. dat voorjaar bij jullie is toch wel benijdenswaardig :-) Je kaart staat nog bij ons op de kast. Echt heel lief van je! We missen je maar zijn blij voor je dat je het zo naar je zin hebt. Geniet ervan! Het was trouwens goed om je stem weer te horen op oma's verjaardag!
    Meiden, doe rustig aan! Mien, een megadikke knuffel van Aris en ik! Liefsss

  • 15 November 2012 - 20:40

    Ome Klaas En Tanta Thea:

    Hey corine en vriendin,
    IK lees dat jullie je wel vermaken daar.
    Zelfs met de politie.
    Het is er zeker ook wel prachtig en een lekkere temperatuur.
    Zijn de kiwi's lekker lekkerder dan in holland?
    De mango's vond Corne ook in afrika lekkerder
    Ik hoop dat jullie nog een fijne tijd hebben geniet ervan dat doen wij wel
    Van jullie verhalen.
    Groetjes van allen hier uit Doornspijk of van de fam alleen

  • 16 November 2012 - 10:45

    Nel:

    O nee he.
    Ik had een hele lange mail gestuurd maar hij staat er niet bij, is zeker wat verkeerd gegaan.
    Helaas een andere keer dan maar.
    Doen jullie rustig an?
    Liefs Nel

  • 19 November 2012 - 18:27

    Anneleen:

    Goedzo Corine, is het je gelukt?

  • 19 November 2012 - 21:33

    Tante Corrie:

    Ha Corine en Marlies,

    Gaat het goed met jullie? Geen politie meer achter jullie aan? Gelukkig! Corine, ik moest je bedanken voor de mooie kaart die je opa en oma hebt gestuurd, met zulke mooie vogels. Ze waarderen het dat je een kaart hebt gestuurd. En dan met die vogels, dat is voor opa goed uitgekozen. Zie je daar ook echt zulke mooie vogels?
    Wat heb je een mooi berichtje van Reinhard gehad! Hopelijk krijg je weer zin om voor de klas te gaan! Het is vandaag maandag, ik heb vanavond nog in de kerk gewerkt. Gestofzuigd, en koffie gedronken. Het is altijd wel gezellig. De koster komt deze week weer terug, met de kindertjes uit Hongarije. Krijgen jullie ook al weer een beetje zin om terug te komen? Welkom thuis hoor!

    Hartelijke groeten,
    tante Corrie

  • 21 November 2012 - 06:40

    Juf:

    Ha Reinhard! en de rest
    Wat een lang verhaal heb jij getypt zeg. Volgens mij de langste van allemaal..
    FIjn dat het goed gaat op school. Ik zou zo wel stiekum een kijkje willen nemen bij jullie in de klas.
    En de nieuwe rekenmethode.. Ik heb hem alleen nog maar gezien maar nog niet mee gewerkt.. Vind je het leuk om ermee te werken? Knap hoor dat je zo snel klaar was met je rekentaak.
    Maarja dat gaat een beetje moeilijk natuurlijk vanaf Nieuw Zeeland. Veel te ver weg. Weet je hoelang ik moest reizen vanuit Nederland? Wat denk je?
    Ik moest wel 32 uur reizen.. Lang hé. Donderdagavond tot zaterdagmiddag..

    Maar ik ga nu ook stoppen want ik moet nog eten.... Doe je weer de groetjes aan de klas en de meester.

    Groetjes,
    Juf van Ommeren

  • 23 November 2012 - 19:18

    Karin Mostert:

    wat fijn dat u nog met ons kan typen.
    ik mis u wel eens.
    toen ik dat van reinhard hoorde ging ik meteen zoeken.
    ik kon het eerst niet vinden.
    eerst u op google zoeken ja daar stont u wel.
    ff op facebook zoeken ja daaar stont u ook.
    hoe heete die site ook al weer o ja .
    eindelijk u gevonden.
    nou ik vind die methode.
    nu moet ik stoppen mijn broeti wil iets doen.
    ik weet donieduck.nl ooooo


    groeten karin



  • 23 November 2012 - 21:52

    Sander :

    ha,juf

    alles goed daar,







    groetjes, sander

  • 26 November 2012 - 16:00

    Regere Unor:

    e

  • 26 November 2012 - 21:02

    Nel:

    Lieve Mien, en marlies

    Meid wat ben je al lang weg, het lijkt al wel een jaar geleden, ik word steeds minder vrolijk als ik aan mijn zusies denk. Kom ik fijn uit een groot gezin, gaan ze allemaal de hort op!!
    Niet te lang wegblijven he, want bij mij is het uit het oog, uit het hart.... grapje
    Lies heeft me een beetje de bibbers bezorgt vandaag. Ze zei dat het misschien heel lang ging duren voordat je terug kwam.... Maar dat pikken we natuurlijk niet, er is een grens. Eerdaags kom ik je wel een keer halen.
    Je zal al wel weer veel nieuwe dingen meegemaakt hebben. ben weer benieuwd
    Wat super leuk die kinderen uit je klas, ze missen je echt Mien, je kan het eigenlijk niet maken Hihiboe.
    Hier gaat alles goed. Kunje mij snel nog een keertje bellen met dat ene nummer?
    Matthan leert veel op school joh. Hij kan al zelf zijn jas aandoen. Ik hoor hem hele bijbelverhalen navertellen en zingen dat hij kan. Echt leuk.
    Je moet echt op deze school komen werken (zal ik vast voor je solliciteren) De school is echt geweldig! Matthan is helemaal verlieft op zijn juf.
    Thamar hoopt woensdag alweer twee jaar te worden.
    Hoop tot snel!

    Zoek Jezus veel
    Zoek Jezus vroeg
    Want die Jezus heeft die heeft genoeg

    Liefs Nel

  • 28 November 2012 - 06:15

    Juf:

    Ha lieve kinderen

    Leuk dat ik wat van jullie hoor!
    FIjn om te horen dat het goed gaat op school. Ik mis jullie wel hoor.
    Hier is alles goed. Hard werken. Bijna net zo hard als jullie..
    HOe vinden jullie het in groep 6? Is het veel moeilijker dan in groep 5? of valt het mee?
    Succes hoor!

    Groetjes juf van Ommeren

  • 04 December 2012 - 20:34

    Jan:

    Hoihoi corine,

    Gefeliciteerd met je mamsie!;)
    Ik hoor dat je het daar wel naar je zin hebt..:)
    Het beste XXx jantje

  • 05 December 2012 - 08:10

    Burgemeester Van Groenesteeg.:

    gaat het goed met gij.
    hihihihihihihihi.
    en pas op he.
    waneer komt gij terug.




    groeten de burgemeester van groenesteeg.

  • 05 December 2012 - 08:14

    Karin Mostert:

    ja alleen de week planing is soms moelijk.
    uuuuhhh moeilijk edel ik
    ik had op maandag alles al af.
    va mij

  • 05 December 2012 - 19:26

    Reinhard:

    Ha lieve juf

    Het is wel een poosje geleden dat ik een verhaaltje had getypt.
    Maar ja...ik had echt geen tijd!(ik ben nu typen aan het leren,en dat mag eigenlijk niet)
    O ja...met rekenen heb ik alles al klaar van groep 6 dus moet ik rekenbladen van groep 7.
    Ik ben als enige die dat heeft!(maar dat is wel moeilijk)
    En hoe gaat het met u?
    Met mij gaat het goed.
    Gelukig ben ik niet ziek.(heel veel kinderen in mijn klas wel)

    Groetjes Reinard



  • 10 December 2012 - 16:59

    Karin Mostert:


    wij doen nu weeektaak na de toets(zo heet dat.
    het is wel gezellig op school voor al nu er sneeuw lag.
    het nette schrijven heb iki al wel geleerd.
    van u nartuurlijk hahahaahahahahahahahaahahahahah.
    nou we gaan zo straks eten.
    doe.
    eh eh.......
    doi bedoel ik.
    eh eh.....
    o,nee sorry.
    hahahahahaha.
    doei juf
    karin

  • 13 December 2012 - 19:48

    Reinhard:

    Ha Juf

    Ik heb de rekenbladen van groep 7 al af.
    Goed hè.
    Ik mag nu een presentasie(ik weet niet hoe je dat schrijft)maken over de doolhof.
    Dat is wel leuk.
    Maar....ik ben er nog niet aan begonnen.

    Groetjes Reinhard

  • 22 December 2012 - 10:22

    Reinhard:

    ha juf

    de meester zei dat ik snel kon werken.
    ik ben daar blij om(de hele klas zegt dat ik de beste ben).

    reinhard

  • 24 December 2012 - 11:38

    Karin:

    wat een opschepper ben jij.
    niks van waar de hele klas zegt dat niet dat jij de beste beste bent.
    en mijn achternaam is mostert en niet mosterd.
    suffie
    haha.
    dit bericht is voor reinhard.
    van karin

  • 28 December 2012 - 09:55

    Reinhard:

    dat is niet waar!
    maare.....dat van de hele klas is niet waar maar sander,johan en jordy zeggen het wel.
    dit bericht is voor karin

    reinhard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corine en Marlies

Actief sinds 29 Aug. 2012
Verslag gelezen: 1385
Totaal aantal bezoekers 172186

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 31 December 2012

MarlyandCor journey:)!

Landen bezocht: